Jedna z uczennic przyznała, że znajomość tekstu (który stanowi lekturę dla II kl. LO) była przyczyną braku zainteresowania, i że opuściła teatr w połowie przedstawienia. Były też przykłady odwrotne. Czytamy bowiem — „Komedię tę oglądałam już kilkakrotnie i dlatego na tym wystawieniu sztuki mogłam bardziej już skupić sdę na grze młodych aktorów i dekoracji sceny (Agata S., kl. III). Niektóre z recenzji ucieszyłyby semiologów, stanowiły bowiem próbę analizy sensów, połączoną ze streszczaniem wątków i analizą psychologiczną bohaterów — czyli tym, do czego głównie przygotowuje szkoła.
Mój blog to miejsce w Interencie, gdzie znajdziesz wiele ciekawych wpisów o tematyce rozrywki. Mam nadzieję, że serwis przypadnie Ci do gustu. Zapraszam do czytania!
Related Posts
„Z Krainy Złotych Pól” – świąteczny czas z bajkami, które łączą p ...
18 grudnia, 2025
Współwłasność bez tajemnic: kiedy staje się problemem i jak ją sk ...
12 grudnia, 2025









