Poza powierzchnią saloniku i ogrodu, trzeci plan tworzyło miejsce poza opłotkami, przejście biegnące dookoła dekoracji. Owo rozwiązanie topografii —• niemożliwe do zre- f alizowania na scenie pudełkowej — stworzyło niezwykłe warunki zarówno dla działań aktorów, jak i percepcji odbiorców. Wchodzili oni przez wejścia z boku dekoracji, te same, I które później służyły aktorom. Zasiadali właściwie wewnątrz saloniku — z trzech stron otoczeni dekoracją.— tak jakby | mieli być czynnymi uczestnikami rozmów. Ponieważ sceny l rozgrywały się tuż przed widzami, zostali oni w ten sposób i jak gdyby formalnie włączeni do akcji.
Mój blog to miejsce w Interencie, gdzie znajdziesz wiele ciekawych wpisów o tematyce rozrywki. Mam nadzieję, że serwis przypadnie Ci do gustu. Zapraszam do czytania!
Related Posts
„Z Krainy Złotych Pól” – świąteczny czas z bajkami, które łączą p ...
18 grudnia, 2025
Współwłasność bez tajemnic: kiedy staje się problemem i jak ją sk ...
12 grudnia, 2025









